maandag 12 september 2016

Cultureel jaar in Rotterdam geopend op Schouwburgplein


Dit weekend is het culturele jaar in Rotterdam geopend met veel activiteiten oa op het Schouwburgplein. Musea, theaters en culturele instellingen laten zichzelf zien. 



Museum Boymans liet de kinderen een zelfportret maken. Deze kleine dame neemt haar taak zeer serieus.



J├Ârgen Raymann gaf een minivoorstelling en was zeer scherp en actueel. Het publiek genoot van hem en ik ook!
 




Veel interactie voor de kinderen zoals het Natuurhistorisch Museum met een m2 stadsnatuur.

 

Als ik deze kinderen samen zie kleuren dan denk ik: alles komt goed!

Ik hoop dat deze performers aan het eind van de middag nog overeind kwamen....wat een opgave. Maar ja: alles voor de kunst.



Slotact was de Nits. Zij gaan komende weken samen met het 70 jarige Scapino Ballet en Codarts Circus Acts de voorstelling Ting spelen in de FerroDome. Lijkt me heel bijzonder worden en ik ben erg benieuwd..




Ik heb inspiratie opgedaan en ga er een mooi cultureel jaar van maken, jij ook?
Jolanda





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...