zaterdag 28 november 2015

Schemerig Rotterdam



Ik maakte deze week een wandeling, tijdens de schemering, door Rotterdam.
Het CS blijft bijzonder. En in het schemerlicht op een natte namiddag doet het bijna mysterieus aan.
Een topmanier om Rotterdam binnen te komen. 
Nu het Kruisplein ook eindelijk af is, ligt de rode loper uit tot aan de Maas!




Bij het Kruisplein kwam ik deze bijzondere lantaarnpalen tegen. Ik las vandaag ergens dat er nog een zebra op komt...ik ben heel benieuwd en ga dus binnenkort terug.


Het Schouwburgplein ligt er glimmend bij. De plintverlichting en de rode lampen versterken dit bijzondere plein. De vlaggen van het Songbirdfestival in de Doelen dat dit weekend plaats vond, wapperen in de wind.
Wat een mooi moment van de dag is dit toch om te fotograferen: het blauwe uurtje.


Ik loop door naar de Bijenkorf en de Coolsingel waar de kerstverlichting weer schittert. 
Snel meer dus.

Jolanda


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...