zondag 20 september 2015

Herstkleuren


Als ik over de Meent fiets, wordt mijn oog altijd getrokken naar de kleurige bloemenkraam van Syl's Flowerpower.Een prachtige bloemenkar (ik las dat ze die dagelijks moet wegrijden omdat er geen vaste kiosk mag staan) die er naar mijn idee al staat zo lang ik in Rotterdam woon en dat is bijna 30 jaar.
In deze dagen staat de kraam vol met bloemen en boeketten in prachtige nazomerkleuren. Ik moest even afstappen om wat foto's te maken. 
De Meent en omgeving ontwikkelen zich de laatste jaren in sneltreinvaart als een van de leukste winkelgebieden van Rotterdam met trendy winkels. Maar ook de IJssalon is hier te vinden net als lekkere restaurantjes en gezellige terrassen. De Binnenrotte doorkruist de Meent dus ook de markt en de Markthal zijn vlakbij. 

 
 

Wat een feestje is deze kraam om te zien! Ik krijg bijna zin in de herfst:)


Jolanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...