dinsdag 11 augustus 2015

Rotterdam op Canvas op de Swanmarket!



Vorig weekend was er de maandelijkse Swanmarket in het Museumpark. 
Op de Swanmarket staan veel creatieve ondernemers die daar hun producten laten zien en verkopen.
Dit keer stond House of Seasons er met de Rotterdam op Canvasprints!
Supertrots als ik was ben ik natuurlijk bij de kraam gaan kijken en het zag er top uit. Samen met de handgemaakte sloophoutenlijsten van HoutenKlaas vormen ze een mooi plaatje.




Ik ben benieuwd of je ze hebt gezien, laat het me weten! Ik ben natuurlijk erg benieuwd wat je ervan vind. De prints zijn ook nog steeds te koop bij House of Seasons in de Lusthofstraat-Kralingen.

Er was nog veel meer leuks te zien op de Swanmarket. Zoals  deze kraam met de heerlijke taarten van Dear Lavender. Zo omschrijven ze zichzelf op FB: 
Het kleine Singapore is eindelijk in Nederland met de mooiste biologische zoetigheden. Met volle trots presenteren wij onze gefuseerde Aziatisch-Westers taarten en gebakjes.
 




Het ziet er werkelijk supermooi uit. Als ze net zo smaken als ze er uit zien.....
Vanzelfsprekend bij een lekker kopje koffie of thee.


Iets totaal anders zijn deze truien van Trut. Een nieuw label in Rotterdam dat ik via mijn dochter leerde kennen.



 

De kraam van Beton and More, volgens mij bestaat het 'more' vnl uit cactussen!



En natuurlijk was Sjaal met verhaal er ook, vaste prik op de Swanmarket. Eerlijke, kleurrijke producten uit oa Nepal en Thailand. Helaas stond zij bovenop de fonteintjes die ruim een half uur water spoten terwijl de kramen er stonden....



Het was een warme en gezellige zondagmiddag waar jong en oud zich vermaakten.
En zo is er altijd voor ieder wat wils op de Swanmarket. Deze is trouwens nog 1 keer in het Museumpark op 5 september en verhuist daarna naar de Van Nellefabriek voor de maandelijkse markten..

Jolanda





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...