zondag 14 juni 2015

Ik ging het dak op!




Afgelopen weekend werd voor het eerst de Rotterdamse Dakendagen georganiseerd.
Boven onze hoofden ligt een nog onbekende wereld. Waarom benutten we die ruimte eigenlijk niet beter? De Rotterdamse Dakendagen willen het gebruik van daken stimuleren.
Op heel veel daken kon je Rotterdam vanaf 4, 7, 10 of soms nog hoger bekijken.
Het was een TOPevenement.

Zaterdag ben ik een hele dag op pad geweest en heb ik zoveel mogelijk locaties bezocht. Helaas lang niet allemaal want er waren er tientallen daken open dus wat mij betreft komt er een vervolg.
Na een lage dag trappen klimmen, wegwaaien op sommige daken, genieten van de waanzinnige en soms heel verrassende uitzichten en keuzes maken wat ik echt wilde zien had ik ruim 300 foto's op mijn camera...
Hier een eerste kleine impressie. Ik ga van ieder dak een aparte post maken de komende periode dus hou het blog in de gaten!


Jolanda


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...