dinsdag 16 juni 2015

Eerste dak!


Mijn eerste dak dat ik bezoek is een klein beetje een verplichte want hier haal ik mijn polsbandje op waarmee ik toegang heb tot alle daken.
Ik was al eens eerder op het Groot Handelsgebouw geweest maar ook nu maak ik toch weer een aantal mooie foto's vanaf de 7e verdieping.
Want het uitzicht op de poort naar de stad ofwel het nieuwe CS, blijft bijzonder.

Op het dakterras van het Groot Handelsgebouw in Rotterdam opent volgende week trouwens een nieuwe cocktailbar The Suicide Club, met uitzicht op het Centraal Station.







Het Groot Handelsgebouw is het grootste bedrijfsverzamelgebouw van Nederland met een rijke historie. Gebouwd na de Tweede Wereldoorlog en sindsdien een icoon van de Nederlandse wederopbouw.
We gaan naar beneden en onderweg!
Vanaf een van de andere daken zie ik later op de dag het Groot Handelsgebouw met andere dakendagers die van het uitzicht genieten, enig idee op welk dak ik dan sta?
 


vanaf Codarts
Morgen hoppen we door naar volgende dak.
Jolanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...