vrijdag 10 april 2015

Wat ga jij doen dit weekend?

Wat er is weer veel te doen in Rotterdam!


Op zaterdag is de eerste Kaapse Vintagemarkt in de Fenix Food factory.




15 kramen met vintage, van servies tot meubel en kleding tot vinyl, staan op 11 april van 12 tot 18 uur deze superleuke vintage locatie. Meer info op hun Facebookpagina

Zaterdag is de laatste dag van het Sportfilmfestival in bioscoop Cinerama.

foto Rotterdamfestivals
"Gastheer Wilfried de Jong ontvangt gedurende drie dagen diverse gasten uit de sport- en filmwereld. Het filmfestival is een artistiek programma waar sportfilms en -documentaires centraal staan, maar ook talkshows en lezingen worden gehouden."


Zaterdag is ook de 2e en laatste dag van Motel Mozaique
Op en rond het Schouwburgplein is van alles te doen en te beleven. Zo worden er door Parfum de Boemboem hele bijzondere fiets en wandeltochten georganiseerd.



Het programma bestaat elk jaar uit bekende en minder bekende, maar vooral, hele toffe muziekacts, theatermakers, dansgezelschappen en beeldend kunstenaars. Ontdekken en verwonderen staan voorop!

En dan is er zondag natuurlijk de Rotterdam Marathon, alweer voor de 35e keer!




Vorig jaar maakte ik een uitgebreide fotopost en natuurlijk ben ik ook dit jaar weer van de partij. Ik weet nog niet waar, heb je een leuke tip laat het me weten!
Langs het parcours is van alles te doen. Zo staat er op iedere kilometer muziek: om de lopers vooruit te zingen, spelen, dansen.



Rotterdam is er klaar voor!
Wie weet kom ik je zondag ergens tegen.

Jolanda


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...