dinsdag 17 februari 2015

Bijzondere SwanMarket in Van Nelle Fabriek




Wat een prachtig weer was het afgelopen zondag. We kregen toch allemaal een beetje het lentegevoel? Een mooie dag om op de fiets de stad weer eens te verkennen. En dus naar de Swan Market die deze keer voor het eerst in de Van Nelle Fabriek werd gehouden.
Een overweldigend succes, ook voor de organisatie denk ik, want wat was het druk!
Ik was aan het begin van de middag dus kon na een korte rij redelijk snel naar binnen. Waar het wel al schuifelen was door de paden.
Veel mensen hadden zin in een uitje, en de nieuwe locatie en het lentegevoel werkte mee aan de grote hoeveelheid publiek.
En wat is de Van Nelle Fabriek mooi! 
Maar ook op de kramen was veel leuks te zien. Schuifel maar mee voor een kleine indruk.













Ik heb niet gewacht op de muziek maar ben na een uurtje lekker weer de zon in gegaan en heb genoten van het mooie gebouw, met mijn camera natuurlijk. In een volgende post: de Van Nelle Fabriek in volle glorie!
Dit is een toplocatie voor een SwanMarket maar ik hoop dat er wel wat organisatorische aanpassingen komen anders gaat het aan z'n eigen succes ten onder. Ik zou zeggen: eerder open en later sluiten, bredere paden, een horecaplein binnen en buiten en een betere entree.
Zodat de rij iets korter wordt....maar het blijft een gezellig evenement!




Jolanda
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...