maandag 29 december 2014

1 jaar Rotterdam door mijn lens

Bijna een jaar geleden begon ik het blog Rotterdam through my lens. 
Al 12 maanden post ik regelmatig bijzondere, leuke en mooie dingen over Rotterdam.
2014 was een spectaculair jaar met de opening van het CS, De Rotterdam werd echt in gebruik genomen en de Markthal konden we eindelijk in.

Ik heb een collage gemaakt met foto's uit de top 10 van meest gelezen posten.
De 1001 Inventions tentoonstelling staat met stip bovenaan. Deze wordt ook veel door bezoekers buiten Nederland gelezen.
Daarna volgt, heel grappig, de post 'op stap' waarin ik aankondig er niet te zijn ivm vakantie. Maar de titel lokt toch velen naar deze post.


De Oogstmarkt op het Heemraadsplein in september, een voorproefje op de opening van de FenixFoodFactory door Oogst, de openingsavond van de Markthal en en post over herdenken in Rotterdam, volgen hierna.
Posten over Verborgen Tuinen, 25 jarig jubileum van KCAP, skutsjesilen en de pop-upstores op de Coolsingel zijn ook veel gelezen.

Zoals je ziet staan er veel grote evenementen in. 
Heb jij in 2015 een mooi evenement, een fantastisch Rotterdams concept, te leuke winkel of bijzondere voorstelling die je wilt delen met de wereld: laat het me weten!
Ik kom graag bij je langs, dit kan ook in opdracht, om een reportage te maken.

Mail me op franseleli@gmail.com en ik neem contact met je op.

Ik wens alle lezers en volgers een fantastisch, gezellig en knallende jaarwisseling en tot ziens in 2015!

Jolanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...