woensdag 24 september 2014

Lekker Swanmarkten



Zondag was ik op de Swanmarket
Alweer de laatste dit jaar in het Museumpark en gelukkig werkte het weer mee.
Op de Swanmarket zijn veel kraampjes met zelfgemaakte spulletjes maar ook allerlei vintage, leuke dingen voor in huis en kleding. En lekker hapjes!



 


Ook Inge van Sjaal met een Verhaal staat regelmatig op de Swanmarket en het is altijd druk bij haar kraam. Niet zo gek met al die kleurrijke sjaals, sieraden, tassen en vilten accessoires.



 
 

Ik nam 2 mooie sjaalsvan haar mee, ik laat ze binnenkort wel eens zien op Franse Lelie.
'Sjaal met een verhaal' heeft een bijzonder verhaal, Inge gaat zelf regelmatig op inkoop in Nepal, India en Thailand en zorgt dat haar producten daar op een eerlijke manier worden gemaakt. Ook steunt ze een aantal projecten in deze landen. Een tijdje geleden mocht ik een mooie give away, natuurlijk een sjaal, van Inge weggeven. Deze post op Franse Lelie wordt nog steeds heel veel bekeken.


Zoals gezegd was het gezellig druk en was er genoeg moois en grappigs te zien.





Webshop Oud Wit, met mooie brocante items, was ook aanwezig.


 
 

Lekkere muziek, een zonnetje, hapje en drankje...wat wil je nog meer?!
 


Ik heb genoten en zie alweer uit naar volgend voorjaar als de Swans weer gaan beginnen!
In december is er trouwens een kersteditie in de Fenixloods.

Jolanda


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...