vrijdag 30 mei 2014

Weekje Rotterdam, pffft


Teveel foto's en te weinig tijd om te posten:)
Zo was ik deze week met de school waar ik werk in Plaswijckpark op schoolreisje, wat is het daar leuk!
En het uitzicht vanaf de toegangsbrug is super.


Vorig weekend gingen we mee met 'Glamour aan de Maas' van de Spido, ik had kaarten gewonnen via Twitter. Een avond muziek maar vooral mooie uitzichten in de stad en in de havens. Mijn camera draaide overuren en ik ga er een aantal posten aan wijden de komende tijd. De foto's zijn super geworden, alvast een klein voorproefje.




Vanavond is de opening van A la Plancha, een pop-up visrestaurant aan de Maas. Met mooi weer een toplocatie om wat te eten.
 

Vandaag is ook de opening van FenixFoodFactory. Ook daar ga ik niet naar toe maar ik ga er wel snel een bezoekje brengen want ik ben dol op lekker eten:)


Ik ga vandaag naar het Laurenskwartier. Rondkijken bij het ZigZagCity Architectuurfestival, ik wil oa naar de Luchtsingel en het Blaakse Bos. Het festival duurt tot volgend weekend.
En erna naar Brocante in de Laurenskerk. Vandaag en morgen is op deze fantastische locatie een brocantemarkt met 70 kramen, moeten unieke plaatjes gaan opleveren denk ik.


Pffft.....Er is gewoon teveel te doen in deze stad.
Camera gaat mee dus jullie kunnen alles weer gaan zien!

Jolanda
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...